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Major US banks closed 55 branches in just two weeks 

US banks have closed more than 50 branches in just two weeks, as the march towards online banking continues to decimate local services. Wells Fargo, Chase, and Fulton were among the banks who closed locations between August 19 and September 7.
米国の銀行は、オンラインバンキングへの移行により地元のサービスが壊滅的な打撃を受け続ける中、わずか2週間で50以上の支店を閉鎖した。ウェルズ・ファーゴ、チェース、フルトンは、8月19日から9月7日の間に支店を閉鎖した銀行の中に含まれていた。
Bank of America and Chase gave notice to close the most locations, notifying the regulator that they will shut a further twelve of their branches each. Wells Fargo informed the Office of the Comptroller of the Currency (OCC) that it would be shuttering nine locations, and Fulton confirmed it would be closing seven.
バンク・オブ・アメリカとチェースは最も多くの支店を閉鎖する通知を出し、それぞれさらに12支店を閉鎖すると規制当局に通知した。ウェルズ・ファーゴは通貨監督庁(OCC)に9支店を閉鎖すると通知し、フルトンは7支店を閉鎖することを確認した。
A recent GoBankingRates survey found that nearly 70 percent of customer between 25 and 34 preferred to do their banking online rather than in branch. Researchers found that even seniors prefer online banking to in-branch services. Experts advise those switching to online services to take advantage of bank's support services offered to help with the transition.
最近の GoBankingRates の調査によると、25 歳から 34 歳の顧客の約 70% が、支店よりもオンラインでの銀行取引を好むことがわかりました。研究者は、高齢者でさえ支店でのサービスよりもオンライン バンキングを好むことを発見しました。専門家は、オンライン サービスに切り替える人には、移行を支援するために提供される銀行のサポート サービスを利用するようアドバイスしています。
The rest of the closures, which spanned from Arizona to New Jersey , were closed by First National Bank of Long Island, Flagstar, Moody, PNC, Santander, UMB and Zions Bancorporation. Scroll down for the full list with addresses. The closures were confirmed to the OCC, which monitors branch closures and openings and publishes them in a weekly bulletin. Major banks are increasingly moving away from expensive brick-and-mortar branches in favor of online
アリゾナ州からニュージャージー州にかけての残りの支店閉鎖は、ファースト・ナショナル・バンク・オブ・ロングアイランド、フラッグスター、ムーディー、PNC、サンタンデール、UMB、ザイオンズ・バンコーポレーションが担当した。住所を含む全リストは下にスクロールしてご覧になれます。支店閉鎖はOCCに確認されており、OCCは支店の閉鎖と開設を監視し、週刊速報で公表しています。大手銀行は、費用のかかる実店舗型支店からオンラインサービスへの移行を進めています。
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